Evenimente si Rezultate

 

RORS283 

MATERIALE INFORMATIVE PROIECT:

http://www.cjcs.ro/proiecte-in-derulare-detaliu.php?pr=86

https://www.youtube.com/watch?v=onOoX9LYOOM

SUPORTURI  DE CURS ( SITUATII DE URGENTA) DEZVOLTATE IN CADRUL PROIECTULUI

web RORS 283 Training APL RO VERSION_Part1

web RORS 283 Training APL RO VERSION_Part2

web RORS 283 Training APL RO VERSION_Part3

web RORS 283 Training APL EN VERSION

web RORS 283 Training APL RS VERSION

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_RO_Part1

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_RO_Part2

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_EN_Part1

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_EN_Part2

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_RS_Part1

WEB 1. T2_Suport curs_Instruire structuri de interventie profesioniste_RS_Part2

 

ADIVEST MIS ETC CODE 1283, REZULTATE SESIUNI TRAINING

Handbook_emergency_structures_staff_RO

Handbook_emergency_structures_staff_EN1

Handbook_Community Leaders_EN1

Handbook_Community Leaders_RO1_Part1

Handbook_Community Leaders_RO1_Part2

ADIVEST MIS ETC CODE 1283 – CONFERINTE SI COMUNICATE

Press_release_1283 (3)

Press_release_1283 (2)

IPA 1283 FISA PROIECT

prezentare proiect 1283 24112016 (2)

Press_release_1283 (1)

ADIVEST ETAPA A 3-A

CONFERINȚA DE PRESĂ – 04.06.2015 – TIMIȘOARA

04062015 adivest 3

04062015 Autospeciale complexe de intervenție pe șenile

 

CONFERINȚE FINALE DE PROMOVARE PROIECT ADIVEST ETAPA 1 - OCTOMBRIE 2012 – MARTIE 2013

ARAD

15.01.2013

http://www.isuarad.ro/upload/2013/POR_ian_2013.pdf

http://www.isuarad.ro/?page_id=139

http://www.aradon.ro/autospeciale-noi-la-isu-arad/1233270

http://arq.ro/masini-de-inteventie-noi-pentru-isu-arad-aprecierile-de-la-bucuresti-excelente

http://glsa.ro/arad/articole-recomandate/84322-inspectoratul-pentru-situatii-de-urgenta-si-a-prezentat-bilantul-pentru-anul-trecut.html

http://www.ziarelive.ro/stiri/autospeciale-noi-la-isu-arad.html

RAPORT ISU ARAD PE   2012

http://www.isuarad.ro/upload/2013/Evaluare%202012%20ISUJ%20Arad.pdf

http://www.isuarad.ro/?page_id=103

14.09.2012

http://www.actualitati-arad.ro/2012/09/14/autospeciala-nbcr-in-dotarea-isu-arad/

CARAS SEVERIN

15.01.2013

http://www.cjcs.ro/comunicate-de-presa-detalii.php?comunicat=561

HUNEDOARA

1.03.2013

http://isuhd.wordpress.com/2013/03/01/expozitie-tehnica-de-interventie-cu-ocazia-zilei-protectiei-civile-din-romania/

14.01.2013

http://isuhd.files.wordpress.com/2013/01/raport_2012_isuhd.pdf

29.10.2012

http://isuhd.wordpress.com/2012/10/

TIMIȘ

28.02.2013

adivest 28022013

 

CONFERINTA DE PROMOVARE REZULTATE PROIECT, TIMISOARA – 29.07.2011

Minuta conferinta presa 29072011

VIDEO ADIVEST TM 29072011

CONFERINTE DE PROMOVARE PROIECT – RESITA ( 17.11.2010) ,DEVA ( 23.11.2010), ARAD ( 14.12.2010)

Minuta final RESITA

VIDEO ADIVEST Resita 17 11 2010

Minuta final DEVA

VIDEO ADIVEST Deva 23 11 2010

Minuta final ARAD

VIDEO ADIVEST ARAD 14 12 2010

SEMINAR LANSARE PROIECT SI CONFERINTA DE PRESA TIMISOARA – 10.11.2010

10112010 agenda evenimentului lansare

Minuta final seminar lansare

Video Adivest lansare tm 10 11

 

 

Postat in | Lasa un comentariu

Buletine si Anunturi

26.09.2022 – ROHU72 – ANUNT ACHIZITIE DIRECTA SERVICII SUPORT ORGANIZARE EXERCITII TACTICE TRANSFRONTALIERE 

Anunt - 26092022 ANUNT

Caiet de sarcini - 26092022 CAIET DE SARCINI

Formular contract - 26092022 FORMULAR CONTRACT SERVICII

Formulare de completat ( format editabil) - 26092022 FORMULARE DE COMPLETAT

 

 

DECLARATII DE AVERE SI INTERESE 2022 

Declaratie interese SB 2022 web

Declaratie avere SB 2022 web

 

PROIECT RORS283

22.10.2021

LANSARE ACHIZITIE ( PRAG SINGLE TENDER) SERVICII SUPORT ORGANIZARE EXERCITII TACTICE

invitatie generala

rors283_servicii suport

PROIECT ROHU72 – ANUNTURI ATRIBUIRE CONTRACTE

In data de 03.12.2020 a fost incheiat contractul de servicii cu nr. 14, avand drept obiect realizarea de evenimente de formare profesionala si ridicare a constientizarii publice, cu societatea ASTORIA M2 SRL; VALOARE CONTRACT – 74.500 LEI, LA CARE SE ADAUGA TVA; PROCEDURA APLICATA – ACHIZITIE DIRECTA.

In data de 12.03.2020 a fost incheiat contractul nr. 6, avand drept obiect servicii de promovare proiect, cu societatea Lary Advertising SRL; valoare contract 35.119,12 lei la care se adauga TVA; procedura aplicata – achizitie directa.

In data de 11.09.2019 a fost incheiat contractul nr. 1, avand drept obiect furnizarea de echipamente IT si software, cu societatea Dante International SA; Valoarea contractului este de 35.281,25 lei fara TVA, respectiv 41.984,69 lei cu TVA inclus; Procedura aplicata – achizitie directa;

In data de 18.09.2019 a fost finalizata achizitia de licente sistem de operare si procesare documente, din catalogul SICAP, valoare totala fara TVA 7320.00 lei; procedura aplicata – achizitie directa; ofertant castigator – EXPERT ZONE SRL

In data de 19.09.2019 a fost finalizata achizitia de licente de antivirus, din catalogul SICAP, valoare totala fara TVA 458.82 lei; procedura aplicata – achizitie directa; ofertant castigator – SC INFOCENTER SRL.

In data de 18.10.2019 a fost finalizata achizitia unui SUV; procedura aplicata achizitie directa, anunt SICAP; ofertant castigator – RMB CASA AUTO TIMISOARA; valoare contractata fara TVA – 82.563,00 LEI;

ROHU72 – ANUNTURI ACHIZITII 

ROHU72 – ACHIZITIE DIRECTA SERVICII SUPORT ORGANIZARE EXERCITII TACTICE TRANSFRONTALIERE 

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă (ADIVEST) invită operatorii economici interesaţi să participe la achiziţia directă de servicii suport pentru organizare aplicaţii (exerciţii) tactice  în cadrul proiectului “Cross-border network for disaster resilience and emergency situations risks management (CBN)”EMS CODE : ROHU 72, finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră INTERREG V A România-Ungaria 2014-2020.

Valoarea maximă a contractului este de 101.746,83 lei fără TVA

Durata contractului: de la data semnării până la 31.12.2022.

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut. Criteriul de atribuire va fi aplicat doar ofertelor admisibile, care îndeplinesc cerinţele minime formulate prin caietul de sarcini.

Data limită de depunere a ofertelor: 05.08.2022.

Ofertele se vor depune prin email, documentele fiind semnate şi scanate la rezoluţie bună. Documentele se pot trimite şi semnate electronic cu un certificat digital calificat (dar acest lucru NU este obligatoriu). Ofertele se pot trimite/depune şi în original la următoarea adresă: Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989 nr 19, ap. 7. Orele de lucru ale AC sunt: 07.00 – 15.00

Adresa de email către care se trimit ofertele: officeadivest@gmail.com

Ofertantului situat pe primul loc după evaluarea ofertelor i se va solicita, anterior semnării contractului, depunerea următoarelor documente: certificat privind lipsa obligaţiilor restante la Bugetul de stat şi respectiv Bugetul local, certificat ONRC pentru participare la licitaţii.

Ofertanţii vor completa formularele puse la dispoziţie de autoritatea contractantă.

Ofertanţii pot adresa solicitări de clarificări, prin email, la adresa mai sus menţionată, până în data de 01.08.2022. Autoritatea Contractantă va răspunde o singură dată la toate solicitările de clarificări primite, prin publicarea pe pagina proprie (ataşat prezentului anunţ) a răspunsului, cel târziu în data de 02.08.2022.

Ataşate prezentului anunţ: Anunt PDF, Caiet de sarcini PDF, formulare (format editabil), formular contract PDF.

rohu72 ad anunt scanat

rohu72 ad caiet de sarcini scanat

rohu72 ad formular model contract

formulare de completat final

 

 

DECLARATII DE AVERE SI INTERESE 2021 

Declaratie interese SB 2021 web

Declaratie venit SB 2021 web

Incepand cu August 2019, ADIVEST implementeaza proiectul RORS 283 – mai multe detalii mai jos 

http://www.cjcs.ro/campanie-de-constientizare.php

http://www.cjcs.ro/data_files/content/files/tsr%20CJCS%20modificat_1.mp4

http://www.cjcs.ro/data_files/content/files/spot%20promo%20radio%20cjcs%20rors%20283.wav

http://www.cjcs.ro/proiecte-in-derulare-detaliu.php?pr=86

Incepand cu luna Mai 2019, ADIVEST implementeaza proiectul ROHU72 – mai multe detalii mai jos:

rohu72 info

DECLARAȚII DE AVERE ȘI INTERESE 2020 

declaratie interese SB 2020 pub

declaratie avere SB 2020 pub

DECLARATII DE AVERE SI INTERESE 2019

declaratii avere si interese SB 2019

 

PROIECTE ADIVEST REGIO, POR

PROIECT ADIVEST ETAPA A 3-A

ADIVEST 3 feb 2015 BI

PROIECT ADIVEST ETAPA A II -A BULETIN INFORMATIV IUNIE 2014

ADIVEST 2 IUNIE 2014 BI

PROIECT ADIVEST ETAPA i

2013 2 BI - Buletin info proiect Iunie 2013

Buletin info proiect ADIVEST 01 2013

Buletin info proiect ADIVEST 07 2012

Buletin info proiect ADIVEST FEBRUARIE 2012

Buletin info proiect ADIVEST Iulie 2011

Buletin info proiect ADIVEST OCTOMBRIE 2010

Postat in | Lasa un comentariu

Comunicate de presa

19.02.2019 – COMUNICAT DE PRESA COMUN – ADIVEST SI ISU BANAT 

Comunicat presa comun ISUTimis-ADIVEST

19.02.2019 – ANUNT IMPORTANT - CAMPANIE DE COLECTARE DE FONDURI PENTRU INLOCUIREA UNEI AUTOSPECIALE!

ISU Timiș și ADIVEST vă informează despre un demers comun de colectare de fonduri pentru înlocuirea autospecialei IVECO Daily 4×2, distrusă în timpul unei misiuni de intervenție în incidentul din luna august 2018. 

Mai multe detalii despre aceasta campanie se gasesc aici - campanie afis adivest si isutimis

Pentru a veni in sprijinul celor interesati de acest demers, va transmitem urmatoarele precizari organizatorice:

  • Formularele pentru donatie 2% din impozitul de venit campanie formular donatie 2% adivest.pdf se pot depune la sediul ADIVEST din Palatul Administrativ al Județului Timiș, Bulevardul  Revolutiei din 1989 nr. 17, etaj. 4, cam. 403 sau la oricare sediu/punct de lucru al ISU Timis de pe raza judetului Timis;
  • Contractele de sponsorizare completate de catre sponsori campanie contract sponsorizare adivest se vor perfecta dupa caz la sediul ADIVEST sau la sediul sponsorului la o data convenita de comun acord (date contact: Sergiu Balasa-Director ADIVEST, tel: 0722441860, e-mail: officeadivest@gmail.com). 

PROIECT MIS ETC CODE 1283

CONSULTATI WEBSITE-UL PROIECTULUI - 

http://www.floodrisks.rs/

COMUNICAT DE PRESĂ – 15.12.2016 

Press_release_1283 (3)

CONFERINȚĂ DE PRESĂ 08.12.2016 – COMUNICAT DE PRESĂ 

Press_release_1283 (2)

CONFERINTA DE PRESA 24.11.2016 

Press_release_1283 (1)

PREZENTARE REZULTATE INTERMEDIARE PROIECT – 24.11.2016 

prezentare proiect 1283 24112016 (2)

IPA 1283 FISA PROIECT

PROIECT MIS ETC CODE 1283 – IMAGINI TESTARE DIGURI GONFLABILE – 22.11.2016

TESTARE DIG GONFLABIL 1 TESTARE DIG GONFLABIL 2

 

 

TESTARE DIG GONFLABIL 3

 

 

 

 

 

 

PROIECT MIS ETC CODE 1283 – ACHIZIȚII PRAG

Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta Timisoara (ADIVEST) invita toti operatorii economici interesati sa participe la procedura de achizitie publica de tip SINGLE TENDER organizata conform regulilor PRAG pentru atribuirea contractului de EDITARE SI TIPARIRE MATERIALE DE PROMOVARE  in cadrul proiectului “Joint Management of Flood Risks” finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia 2007-2013. Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2016, ora 16.00. Documentele necesare pot fi solicitate la adresa: officeadivest@gmail.com

Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta Timisoara (ADIVEST) invita toti operatorii economici interesati sa participe la procedura de achizitie publica de tip COMPETITIVE NEGOCIATED  organizata conform regulilor PRAG pentru atribuirea contractului de TRAINING  in cadrul proiectului “Joint Management of Flood Risks” finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia 2007-2013. Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2016, ora 11.00. Documentele necesare pot fi solicitate la adresa: officeadivest@gmail.com

În cadrul proiectului “Joint Management of Flood Risks” finantat prin Programul IPA Romania-Serbia 2007-2013 Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta (ADIVEST) Timisoara organizeaza procedura de achizitie publica prin licitatie deschisa internationala pentru atribuirea contractului de furnizare echipamente si bunuri pentru managementul riscurilor la inundatii. Procedura se deruleaza conform regulilor PRAG, documentatia fiind in limba engleza. Anuntul de participare a fost publicat In Suplimentul la Jurnalul Oficial al Uniunii Europene sub numarul 2016/S 115-204802 si pe site-ul www.romania-serbia.net. Documentele licitatiei precum si alte informatii pot fi obtinute prin solicitare la tel. 0256/494131 fax 0256/494596, email: officeadivest@gmail.com.

Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta Timisoara (ADIVEST) invita toti operatorii economici interesati sa participe la procedura de achizitie publica de tip SINGLE TENDER organizata conform regulilor PRAG pentru atribuirea contractului de consumabile si papetarie in cadrul proiectului “Joint Management of Flood Risks” finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia 2007-2013. Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2016, ora 11.00. Documentele necesare pot fi solicitate la adresa: officeadivest@gmail.com

 

PROIECT ADIVEST – ETAPA A III-A

Comunicat 1 adivest 3

PROIECT ADIVEST – ETAPA A II-A

Comunicat 1 de presa adivest 2

Comunicat 2 de presa adivest 2

Comunicat 3 de presa adivest 2

PROIECT ADIVEST – ETAPA I

Comunicat de presa adivest iunie 2013

Comunicat de presa adivest martie 2013

Comunicat de presa 6 conf iul 2011

Comunicat de presa 5 conf deva

Comunicat de presa 4 conf arad

Comunicat de presa 3 conf resita

Comunicat de presa 2 lansare TM sb

Comunicat de presă 1 doc

 

 

Postat in | Lasa un comentariu